Het allerbeste toegewenst voor 2023

Beste lezers.

Het nieuwe jaar 2️⃣0️⃣2️⃣3️⃣ is begonnen. Ik wil jullie hierbij allemaal, een gelukkig nieuwjaar toewensen 🎇🧨🍾 Dat het een mooi jaar mag gaan worden voor velen.

Op 31 December toen het Oudejaarsdag was, had ik bij Thomashuis Reeuwijk een lekkere Kaas- en Bouillon Fondue als avondeten gehad. Dat smaakte lekker 😋🫕 Als toetje hadden we heerlijke Viennetta ijs op 🍨

Later op de avond gingen wij nog sjoelen en deden enkelen nog een optreden. Om 21:45 stond de tv aan, om The Masked Singer: Oud & Nieuw Special 2022 te kijken. De winst ging daarbij naar zanger Jim Bakkum, die de Sneeuwpop bleek te zijn 🏆☃️🎶🎉

Om 23:55 waren we klaar om het jaar 2022 af te sluiten. En toen het 0:00 was, bleek het jaar 2023 te zijn begonnen 🥂🎆 Oud en Nieuw is ook de dag, waarop velen laat naar bed gaan. Bij mij was dat ook het geval 😊

Dit ga ik onder andere meemaken in 2023:

  • Drie nieuwe medewerkers nemen Lunchcafé Juuls, mijn werk, over van Annemarie en Willemien, die na 15 jaar het overdragen en er onlangs mee zijn gestopt
  • Eind September zal ik 10 jaar in dienst zijn bij Lunchcafé Juuls, waar ikzelf ook even bij stil ga staan. Want het is geweldig om daar te werken
  • De leeftijd van 3️⃣0️⃣ bereiken eind November van dit jaar 🎊

Het allerbeste wens ik jullie allemaal toe voor 2023!

Peter Boon

Gepubliceerd door peterformule1mol

Blogger op Wordpress sinds 28-3-2020.

2 gedachten over “Het allerbeste toegewenst voor 2023

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag