Mijn favoriete sport

Weten wat mijn favoriete sport die ik volg, lees dan deze blog. Formule 1 kijk ik vanaf 2006, na een aantal races in 2005 te hebben gekeken. Van deze autosport had ik gehoord, vanwege uitslagen hierover op internet.

‘Michael Schumacher zal de succesvolste wereldkampioen blijven, dankzij 7 titels. Hoe lang zal dat record blijven staan?’

Vroeger was Fernando Alonso mijn grootste idool, die kampioen werd in 2005 en 2006. Het oudste team is Ferrari, hun hadden 16 keer een constructeurstitel gewonnen. Ieder seizoen waren er races, die fantastisch waren om te zien als kijker, of als fan. Nog steeds trouwens.

‘Elke race willen we het antwoord weten: wie wint de race?’

Hoogtepunten van de GP van Duitsland 2019: winst voor Max ...

Nederland heeft sinds 2015 Max Verstappen als coureur. Voor Toro Rosso en Red Bull heeft hij op dit moment gereden. 8 overwinningen en 2 pole-positions zijn er behaald tot nu toe. Onze hoogtepunten van hem zijn Spanje 2016 en Hongarije 2019.

Gepubliceerd door peterformule1mol

Blogger op Wordpress sinds 28-3-2020.

2 gedachten over “Mijn favoriete sport

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag